nedjelja, 31. srpnja 2011.

nešto novo













Broj komentara: 9:

  1. DRAGE MOJE PRIJATELJICE ŽELIM PODJELITI SA VAMA NEŠTO OD MOJIH NOVIJIH ARTIKALA KOJE PRODAJEM U SVOM MALOM DUĆANČIĆU.
    JAKO SAM ŽALOSNA JER NAJVJEROVATNIJE ĆU MORATI ZATVORITI DUĆANČIĆ JER NEMAM POSLA ONAKO KAKO BI TREBALO ZA ODRŽATI SE U OVOM POSLU
    ALI OPET ĆU BITI SRETNA JER IMAM VAS SA KOJIMA DJELIM SVOJE MALE ARTIKLE U KOJE SAM JAKO PUNO DALA SEBE I LJUBAVI

    OdgovoriIzbriši
  2. KAko su ljepe torbice a zao mi sto morate da zatvorite ducan...ali vi ste vredni nacicete nacin da opet radite i prodate...
    Puno ljepih zelja iz Mk

    OdgovoriIzbriši
  3. neznam koja mi je bolja, sve su fenomenalne :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Puuuno sličkicaaaaaaaaaaaa...Ne daj se draga,ovako lijepe torbice uvijek će imati kupce !!!

    OdgovoriIzbriši
  5. ne mogu da verujem da posla nema, pa ja bih kupila sve da mogu! tako su lepe!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Na žalost, rijetko tko zna cijeniti ručni rad i svi radije kupuju markirane proizvode, ali ne daj se! Nije mi jasno što je s ljudima, pa milijun puta bih radije nosila tvoje torbice nego neku skupu iz Manga i sl. Tvoje torbice su lijepe i slatke, imaju ono nešto što terbaju imati. Prve tri su mi najljepše! Bori se i ne daj se, a mi smo uz tebe! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. jako mi se sviđaju vaše torbe, pogotovo prva i ona sa hello kiti uzorkom, posjetite moj blog, ja heklam torbe. pozdrav

    OdgovoriIzbriši